Επαναπροσδιορίσαμε την ταυτότητα της Mercedes Georgiadis δημιουργώντας ένα λογότυπο, χρησιμοποιώντας τη γραμματοσειρά Bold San Serif,
σε διαβαθμισμένες αποχρώσεις του γκρι, για να δημιουργήσουμε μια αίσθηση πολυτέλειας και ποιότητας.
Η Mercedes Georgiadis αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα και
να εισέλθει δυναμικά στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου!
Σχεδιάσαμε και κατασκευάσαμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα υψηλών προδιαγραφών,
φιλικό προς τον χρήστη, το οποίο εκτός από τη δυνατότητα αγορών, δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να κλείσει online ραντεβού για το σέρβις του αυτοκινήτου του.
Η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτό το έργο, καθώς κρίθηκε
απαραίτητη από την πρώτη στιγμή.
Αναπτύξαμε μια συγκεκριμένη στρατηγική η οποία βασίστηκε
σε 3 σημαντικούς πυλώνες προώθησης
(παρουσίαση προϊόντων, υπηρεσιών και εγκαταστάσεων), για την οποία αξιοποιήθηκαν σημαντικές
πτυχές του μάρκετινγκ περιεχομένου.
Η στρατηγική δεν άργησε να λειτουργήσει, καθώς γνωρίζαμε από την αρχή ότι απευθυνόμασταν σε μια δυναμική κοινότητα που
είχε ανάγκη να συνδεθεί με την εταιρεία.
Φτιάξαμε ένα κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας!