BMW Konstantinos

Αυτή η εταιρεία έπρεπε να έχει ένα σαφές σχέδιο για το ψηφιακό τοπίο. Αναπτύξαμε το ηλεκτρονικό κατάστημα από το μηδέν, ανασυνθέσαμε το γραφικό σχέδιο και αναπτύξαμε ένα σταθερό οπτικό στυλ για όλα τα ψηφιακά σημεία επαφής, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Εμπνευσμένοι από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, δημιουργήσαμε ένα λογότυπο βασισμένο στο όνομά του,
χρησιμοποιώντας μια απλή και μίνιμαλ
γραμματοσειρά (San Serif Light).
Εκτός από το λογότυπο, η εταιρική ταυτότητα ολοκληρώθηκε από το μοτίβο που δημιουργήσαμε και το οποίο χρησιμοποιείται ως φόντο με τη λέξη BMW-MINI, ώστε οι πελάτες να μπορούν να καταλάβουν αμέσως με τι σχετίζεται η εταιρεία.
Στην πορεία, σχεδιάσαμε ένα e-shop με μοντέρνα εμφάνιση που είναι άμεσα (bridged/connected/linked) με το car.gr, τα προϊόντα της ιστοσελίδας συγχρονίζονται με την άλλη χωρίς περαιτέρω ενέργειες.
Δημιουργήσαμε ένα στρατηγικό σχέδιο για τα κοινωνικά δίκτυα της εταιρείας για να τα ενώσουμε με τους πελάτες της. Το σχέδιο περιελάμβανε τη δημιουργία και τον προγραμματισμό αναρτήσεων με βάση συγκεκριμένους πυλώνες – όπως η προώθηση προϊόντων, καθώς η εταιρεία διαθέτει μεγάλη γκάμα ανταλλακτικών.


Konstantinos Kotsaridis

May, 2020





Προηγούμενα PROJECT Καινούργια PROJECT